آنچه باید در مورد نیوجرسی بتنی بدانید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که نیوجرسی فقط در ایران با بلوک یکسان تلقی می شود، آنچه باید در مورد نیوجرسی بتنی بدانید تنها این نیست و در بقیه کشور ها فقط از همان کاربرد اصلی آن (به عنوان جداکننده) استفاده می شود. نیوجرسی بتنی کاربرد زیادی در پیشگیری از تصادفات و بسیاری از موارد دیگر دارد.

آنچه باید در مورد نیوجرسی بتنی بدانید.

معرفی انواع نیوجرسی بتنی                            

ساده ترین فرقی که انواع نیوجرسی بتنی با یکدیگر دارند، رنگشان است، کارفرما می تواند با توجه به کاربردی که برای خرید نیوجرسی های بتنی در نظر گرفته، آن را رنگ آمیزی کند.

مثلا اگر از این جدا کننده برای هشدار و اعلام خطر برای پیشگیری از تصادف خودروها می خواهید استفاده کنید، می توانید از رنگ قرمز یا نارنجی بهره بگیرید.

نیوجرسی بتنی در اندازه های مختلف ساخته می شود؛ که بر اساس معیار خاصی آن ها را به انواع نیوجرسی کوچک و بزرگ تقسیم بندی می کنند و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می دهند.

اگر دقت کرده باشید نزدیک سد ها نیز از این سازه ها استفاده می شود؛ مسلم است برای این کاربرد نیاز است  نیوجرسی های بزرگتر با متراژ بالاتری به کار گرفته شود.

بنابراین بسته به نوع مصرف و استفاده ای که می خواهیم از نیوجرسی بتنی بکنیم، (به عنوان مانع، جداکننده و ...) می توانیم نیوجرسی را با اندازه مناسب خریداری کنیم.

 

فروش فوق العاده بتن های نیوجرسی

خوب، وقتی شرکتی باشد که با قیمتی متفاوت و شرایط عالی محصولات خود را به فروش می رساند، مسلم است که دست و دل خریدار برای این گونه خرید به شدت می لرزد!

شما اگر از خود تولید کننده نیوجرسی بتنی، این محصول پر کاربرد را خریداری کنید، صد در صد فروش فوق العاده بتن های نیوجرسی را مشاهده خواهید کرد؛ فروش نیوجرسی برای خود فروشنده نیز می تواند کاری پر سود باشد.

همان طور که می دانید اگر کار تولید با رعایت همه جوانب و هوشمندانه انجام شود، می تواند سود و درآمد خوبی برای تولید کننده و افرادی که برای او کار می کنند داشته باشد؛ تولید و فروش نیوجرسی نیز از همین قبیل شغل هاست.

با تمام این نوسان های بازار و رکود اقتصادی، می توان گفت نیوجرسی ها از آن دسته سازه هایی است که همیشه نیاز کسانی است که کارشان وابسته به آن است.

قیمت نیوجرسی بتنی چقدر است؟

اگر از ما بخواهید یک قیمت واحد و درست و دقیق برای نیوجرسی به شما بدهیم و بپرسید قیمت نیوجرسی بتنی چقدر است، باید بگوییم مانند همه سازه های دیگر قیمت واحدی ندارد.

نیوجرسی با کیفیت را اگر از تولید کننده آن بخرید، مانند همه محصولات دیگر از دست دلالان و پولی که باید به آن ها بپردازید خلاص می شوید.

نکته بعدی این است که همیشه در نظر داشته باشید با افزایش قیمت مواد اولیه ساخت نیوجرسی بتنی، با توجه به تحریم های اقتصادی بیشماری که درگیرش هستیم، قیمت نیوجرسی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

گرانی ها و تحریم ها روی قیمت همه چیز تاثیرگذار است و اصطلاحا نیوجرسی بتنی نیز نتوانسته از این گرانی ها بی بهره بماند.

البته لازم به ذکر است پرداخت هزینه برای این نوع سازه با ارزش مورد نیاز کارتان، پرداختی بهینه و بصرفه است؛ زیرا با کاربرد بالایی که برای شما خواهد داشت به اندازه ای که هزینه می کنید و یا حتی بیشتر از آن از این محصول کاربردی استفاده می برید.

پس اگر برای شغلتان، نیاز دارید که نیوجرسی با کیفیت و مقاوم داشته باشید اما قیمت آن دست و دل شما را کمی لرزانده، باید بگوییم نگذارید این فکر و خیال منصرفتان کند.


ارسال کننده :
تعداد بازدید : 3445 مرتبه
تاریخ انتشار: 1399/02/30
منبع :




  نظرات
بنری ثبت نشده است!