پکوک سازه صنعت - سازنده اسکلت فلزی جوشی و پیچ و مهره ای

ساختمان اسکلت فلزی ساختمان اسکلت فلزی ترکيبی از اعضای جدا از هم است که اين اعضا بايد به طريق درستی به يکديگر متصل شوند. در واقع اتصالات در ساختمان‌های فلزی شامل اتصالات زیادی است مانند تير به ستون و ستون به فونداسيون و دیگر اجزا به يکديگر است. اتصالات ساختمان اسکلت فلزی به عناصر اتصال دهنده (ورق‌ها ، قطعات تقويتی ، ورق‌های اتصال در گره ، نبشی‌ها و لچکی‌های اتصال) اطلاق می‌شود.

پکوک سازه صنعت - سازنده اسکلت فلزی جوشی و پیچ و مهره ای

ساختمان اسکلت فلزی

ساختمان اسکلت فلزی ترکيبی از اعضای جدا از هم است که اين اعضا بايد به طريق درستی به يکديگر متصل شوند. در واقع اتصالات در ساختمان‌های فلزی شامل اتصالات زیادی است مانند تير به ستون و ستون به فونداسيون و دیگر اجزا به يکديگر است. اتصالات ساختمان اسکلت فلزی به عناصر اتصال دهنده (ورق‌ها ، قطعات تقويتی ، ورق‌های اتصال در گره ، نبشی‌ها و لچکی‌های اتصال) اطلاق می‌شود. ابعاد اتصالات ساختمان اسکلت فلزی بايد به نحوی طراحی شود که تنش محاسبه شده بر مبنای تحليل سازه برای بارهای موثر و درصدی از مقاومت اعضای متصل شونده از تنش مجاز مورد نظر کم‌تر گردد.

شرکت پکوک سازه صنعت ( سهامی خاص ) بیش از 20 سال تجربه در زمینه ساخت سازه های فولادی و با هدف ارائه خدمات تولید سازه های فولادی با کیفیت و استانداردهای ملی پایه گذاری گردیده است .

شرکت پکوک سازه صنعت  قصد دارد با استفاده از ابزار و امکانات و نیروی متخصص اجرا سازه های فلزی را با بهترین کیفیت و رعایت استانداردهای لازم و در سریعترین زمان ممکن به انجام برساند و پایبند تعهدات خود در هر شرایطی باشد .

مشخصات کارخانه

شرکت پکوک سازه صنعت با دارا بودن کارخانه ای به مساحت 7000 متر مربع واقع در ماهدشت در شعاع 40 کیلومتری شهر تهران واقع گردیده است و مسیرهای دسترسی آن به شهر تهران از 3 محور امکان پذیر می باشد .

کارخانه دارای 2000متر مربع سالن سقف می باشد و کل فضای کارخانه تحت پوشش جرثقیل قرار دارد و در واقع کل فعالیت ساخت در فضایی به مساحت 7000 متر مربع انجام می پذیرد . شرکت با دارا بودن برق صنعتی به میزان 250آمپر توان تولید ماهیانه 500 تن سازه فلزی را دارد .

ساخت تجهیزات و سازه های فلزی ، ساخت استراکچرهای تجهیزات پالایشگاهی ، پتروشیمی و نیروگاهی آغاز و تا کنون پروژه های متعددی را با موفقیت و کیفیت مطلوب و مطابق با الزامات تعیین شده توسط کارفرما ، اجرا نموده ایم. در راستای دستیابی به این هدف شرکت پکوک سازه اقدام به تجهیز و تقویت زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری واحدهای سازمانی خود نموده است. که در این راستا با به کارگیری به روزترین نرم افزارهای تحلیلی و مدل سازی مانند SAFE,ETABS,XSTEEL,TEKLA,AUTOCAD و همچنین استفاده از کارشناسان مجرب افزایش سرعت و کاهش خطا در تهیه اسناد مهندسی را فراهم آورده است.

ساخت سوله های صنعتی و اسکلت فلزی جوشی و پیچ و مهره در تولید انبوه ، ساخت سوله به صورت تک دهانه ، چند دهانه ، مدور ، چندضلعی ، مختلط ، طراحی ، ساخت و نصب انواع سالن های تولید صنایع مختلف اعم از فولاد ، سیمان ، پتروشیمی ، نیروگاهی ساخت انواع سازه و تجهیزات فلزی ، ساخت پایپ رک ، ساخت انواع داکت ، ساخت انواع گریتینگ در کمترین زمان ممکن ، با نظارت و کنترل کیفیت مهندسی به منظور بالا بردن ضریب دقت و حصول اطمینان هر چه بیشتر نسبت به الزامات کیفی ، بازرسی های کنترل ابعادی و تستهای غیر مخرب شامل تستهایPT,MT,VT,UT ، تست ضخامت سنجی رنگ توسط مهندسین با تجربه این شرکت در کلیه مراحل تولید سازه های فلزی و نصب آنها انجام خواهد شد.

استفاده از ماشین آلات پیشرفته برش CNC هواگاز و پلاسما و راسته بر به طول 15 متر و عرض 3 متر ، گیوتین های هیدرولیک تا ضخامت 30میلیمتر ، خط مونتاژ تیر ورق ، H و Box ، خطوط جوش زیرپودری و CO2 ، جرثقیل در ظرفیت های مختلف برای اجرای هرچه بهتر ، دقیق تر و سریعتر پروژه ها این مجموعه را توانمند ساخته است.

در شرکت پکوک سازه صنعت متناسب با حجم پروژه و مدت زمان اجرا و نصب پروژه که در قرارداد ذکر گردیده نسبت به تهیه برنامه زمان بندی اقدام می شود. میزان خرید مواد اولیه مورد نیاز و کنترل آن با موجودی انبار و سفارش کمبود جهت خرید ، یکی از وظایف این قسمت می باشد . انواع فعالیت های موجود در ساخت و نصب یک پروژه ، میزان پیشرفت پروژه نسبت به برنامه زمانبندی تهیه شده با استفاده از نرم افزار های مخصوص برنامه ریزی مانند M .S .P ، زمانبندی ، کنترل و مورد بررسی قرار می گیرند.

جهت سفارش ساخت با شماره 09127658055 آقای رضوی تماس بگیرید.


ارسال کننده :
تعداد بازدید : 7923 مرتبه
تاریخ انتشار: 1397/08/27
منبع :




  نظرات
بنری ثبت نشده است!