چگونه هنگام خرید و فروش ایزوگام اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

ایزوگام پوششی ست که برای محافظت سطح از نفوذ آب و رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد. عمر مفید این پوشش بین ده تا پانزده سال می باشد و این زمان در صورتی صادق خواهد بود که هنگام خرید و فروش ایزوگام به اصل بودن آن دقت داشته باشید. در این مقاله نکاتی برای تشخیص ایزوگام اصل از تقلبی به شما خواهیم آموخت.

چگونه هنگام خرید و فروش ایزوگام اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

ایزوگام همانطور که می دانید پوششی ست از جنس قیر و الیاف مصنوعی، که با حرارت دادن روی سطح بام یا هر مکان دیگری چسبانیده می شود و همانند سدی در برابر نفوذ آب و رطوبت عمل می کند. میانگین عمر ایزوگام پانزده سال می باشد و مرغوب ترین انواع آن در شهر دلیجان تولید می شوند. فروش ایزوگام به جهت اینکه یکی از ملزومات ساختمان سازی می باشد، از اهمیت بالایی برخودار است. رطوبت قادر است سخت ترین سنگ ها را نیز به مرور زمان تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین بناهای ساخته شده در اطراف شما نیز هرچقدر مستحکم باشند، به یک سپر حفاظتی در برابر رطوبت نیاز دارند.

 

هنگام خرید و فروش ایزوگام به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

ایزوگام اصل و تقلبی تفاوت هایی با یکدیگر دارند که تشخیص آنها هنگام خرید و فروش ایزوگام نیازمند دانستن نکاتی ست. پکوک این نکات را به شما می آموزد.

  • ایزوگام اصلی شماره ثبت دارد و این مشخص ترین نشانه ی اصل بودن ایزوگام می باشد.
  • هنگام تماس دست با ایزوگام، نباید اثر سیاهی آن روی دست به جا بماند. راحت ترین روش تشخیص ایزوگام نامرغوب هنگام خرید و فروش ایزوگام دقت به همین نکته است.
  • ایزوگام تقلبی یا بی کیفیت به دلیل استفاده از مواد نامرغوب در آن، بوی نامطبوعی دارد.
  • ایزوگام اصل در شرایط متغیر آب و هوایی مقاوم است. می توانید تکه ای از ایزوگام را به مدت دو ساعت داخل فریزر قرار دهید. پس از خارج کردن ایزوگام از فریزر، اگر هنگام خم کردن آن با دست (تا صد و بیست درجه خمش) ایزوگام ترک برداشت یا شکسته شد، دارای جنس مرغوبی نیست.
  • فویلی که سطح ایزوگام را می پوشاند نباید به راحتی از آن جدا شود. به این نکته نیز دقت داشته باشید.

در نهایت باید به شما متذکر شویم که مطمئن ترین روش خرید و فروش ایزوگام اقدام از نمایندگی ایزوگام می باشد. چرا که صفر تا صد خصوصیات ایزوگام را در اختیارتان قرار می دهد و مستقیما با کارخانه ایزوگام در ارتباط است.

 

بهترین زمان اجرای ایزوگام

فصل تابستان به نوعی نقطه ی پیک فروش ایزوگام در نمودارهاست. اما چرا متقاضیان خرید ایزوگام در این فصل بیشترند؟ تابستان خشک ترین فصل سال است و به علت تابش شدید آفتاب، سطح جایی که قرار است ایزوگام شود داغ و خشک خواهد بود. به همین علت ایزوگام بهتر روی سطح می چسبد و عمر طولانی تری خواهد داشت. از جنبه ی اقتصادی هم که در نظر بگیریم معمولا هر جنسی در فصلی که بیشترین نیاز به آن حس می شود کیمیا خواهد شد! قیمت ایزوگام در فصولی از سال که به بارندگی ها نزدیک هستیم می تواند با فصل های خشک سال متفاوت باشد و پیدا کردن یک نصاب ماهر ایزوگام نیز سخت تر! دقت داشته باشید، ایزوگام در انواع دولایه و یک لایه تولید می شود که قیمت آنها هنگام فروش ایزوگام متاثر از شرایط مختلفی از جمله فصل و آب و هوای منطقه می باشد. دنبال نصاب ایزوگام در تهران و کرج می گردید؟ با  سایت پکوک همراه باشید...

از کجا بفهمیم عمر ایزوگام مان به پایان رسیده؟

همانطور که گفتیم عمر مفید ایزوگام بین ده تا پانزده سال می باشد. یکی از مهمترین عواملی که در فرسایش ایزوگام تاثیر به سزایی دارد، اشعه ی UV خورشید است. اگر شکل ظاهری ایزوگام شما به نحوی تغییر کرده باشد که نخ های به کار رفته در لایه ی ایزوگام قابل رویت باشند، باید به فکر خرید یک ایزوگام تازه باشید. خرید از نمایندگی های فروش ایزوگام همواره می تواند مزیت هایی برای شما داشته باشد. سایت پکوک تعداد زیادی نمایندگی ایزوگام در تهران و دیگر شهرهای ایران می شناسد که با معرفی آنها سعی دارد واسطه ها را در خرید یا فروش ایزوگام حذف نماید. در نهایت امیدواریم مطالب این پست برای شما مفید واقع شده باشد.


ارسال کننده :
تعداد بازدید : 3410 مرتبه
تاریخ انتشار: 1399/01/27
منبع :




  نظرات
بنری ثبت نشده است!