ایده های برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه

تغییر دکوراسیون آشپزخانه نیاز به رعایت نکاتی دارد که طراحان دکوراسیون داخلی قبل از اجرا آنها را در نظر می گیرند. طراحان داخلی پیشنهادات مورد علاقه خود را برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه ارائه می دهند این که به چه علت تغییر دکوراسیون آشپزخانه یکی از دغدغه های خانم های خانه دار می باشد ، موضوعی مبهم نیست که به سختی بتوان به دلیل آن پی برد ، بی شک اگر شما بخواهید این پروژه را شروع کنید می خواهید به بهترین نحو به پایان برسانید و به پایان رساندن این پروژه می تواند وقت گیر و کمی گران باشد پس در این تغییر طراحی باید ابتدا بودجه خود را در نظر بگیرید .

ایده های برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه

طرح های ساده و زیبا برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه

 

۱- قبل از تغییر دکوراسیون آشپزخانه کاربرد خود را از آشپزخانه قبل از طراحی مشخص کنید

اولین قدم در بازسازی آشپزخانه این است که ابتدا فکر کنید که در هنگام آشپزی به چه چیزهایی نیاز دارید . برای مثال شما می توانید از گازهای برقی یا ساده که با گاز شهری روشن می شوند انتخاب کنید ، استفاده از هود با چه مقدار قدرت مکش ، جای چاقوها ، تجهیزات آشپزی در دم دست باشند یا خیر ؟! و دیگر سوال های اینگونه ممکن است در ابتدا برای شما پیش بیایند و در حین طراحی ذهن شما را مشغول به خود سازد و مجبور شوید هزینه دیگری را در جهت طراحی مجدد نمایید که قطعا به صرفه نخواهد بود .
پس در ابتدا سعی کنید که تکلیف خود را مشخص کنید و سپس شروع به بازسازی آشپزخانه بنمایید و این تماما به شما بستگی دارد و شما باید در نحوه طراحی خودتان تصمیم بگیرید هر زمانیکه به طرحی قطعی و راضی کننده رسیدید آنرا به مرحله اجرا در آورید.
 

مدل شیک و مدرن طراحی داخلی برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه

۲- برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه چیدمان را همان گونه که خوب است در نظر بگیرید

در هنگام تغییر دکوراسیون دقت کنید که آسیبی به لوله کشی وارد نشود ، چراکه اگر مشکلی ایجاد شود ناچار به هزینه بیشتری هستید و قطعا به صرفه نخواهد بود.اگر مقدار بودجه شما برای طراحی و بازسازی کافی نبود ، سعی کنید با طرح فعلی بگذرانید تا زمانیکه بودجه کافی بدستتان آمد بعد تصمیم به بازسازی بگیرید .
تلویزیون یکی از ابزار هایی می باشد که می تواند باعث ایده بروز رسانی یا بازسازی آشپزخانه شود .بدیهی است که اگر بودجه شما کافی باشد می توانید بیشتر در طراحی و بازسازی آشپزخانه خلاقیتتان را به خرج دهید و طرحی جذاب ایجاد نمایید . قبل از طراحی و بازسازی مجدد آشپزخانه سعی کنید با طراحان مشاوره داشته باشید تا بتوانند به شما کمک کنند و بنابر هزینه هایی که در مشاوره به شما تعریف می کنند تصمیم به طراحی و بازسازی نمایید از رنگ های مختلف برای زیبایی بیشتر انتخاب کنید .


۳-ترکیب رنگ های متنوع در تغییر دکوراسیون آشپزخانه اهمیت دارد

با استفاده از رنگ های متنوع در آشپزخانه می توانید جلوه زیبایی را در آشپزخانه ایجاد کنید که همگان را مجذوب خود کند . رنگ های مختلف می توانند زیبایی آشپزخانه بیشتر از آنچه که فکرش را می کنید تاثیر گذار باشد . پس در هنگام انتخاب رنگ دقت کنید چراکه مهم ترین قسمت در طراحی و بازسازی مجدد می باشد و اگر اشتباهی کنید ، جبران آن بسیار سخت خواهد بود .

استفاده هوشمندانه از رنگها در تغییر دکوراسیون آشپزخانه

۴- برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه در دیوار پشت کابینت سرمایه گذاری کنید

اولین کار انتخاب درست و خلاق کاشی های دیوار می باشد که یکی دیگر از گزینه هایی می باشد که در زیبایی آشپزخانه بسیار موثر است . استفاده از کاشی ها از کف تا سقف در خانه های قدیمی یک ویژگی معمولی بود که در همه ی خانه ها از آن استفاده می شد و به مرور زمان به شکل های دیگری تغییر یافتند . استفاده از کاشی های مناسب به سادگی می تواند جلب نظر نماید و یک نقطه کانونی عالی محسوب می شود از لوازم جانبی مناسب و مطلوب استفاده کنید .
 

۵-گاهی اوقات تغییرات کوچک می توانند مهم باشند

برخلاف فکر برخی افراد ، گاهی اوقات این تغییرات به معنای تغییر کلی همه چیز نمی باشد و نباید همه وسایل را به بیرون از خانه بریزید و وسایل جدید را جایگزین آن ها نمایید . شما می توانید حتی از تعدادی صندلی در بروز کردن و زیبایی آشپزخانه استفاده نمایید و به اندازه خودشان می توانند موثر و تاثیرگذار باشند و جلوه ایی زیبا و چشمگیری به آشپزخانه بدهند .
هدف از طراحی و بازسازی آشپزخانه این است که شما از جلوه قدیمی آشپزخانه خود رهایی یابید و این طراحی و بازسازی می تواند شامل چند عدد صندلی جدید ، یخچال و یا تغییر کلی باشد و حتما نباید تمام وسایل را تغییر دهید .


ارسال کننده :
تعداد بازدید : 2311 مرتبه
تاریخ انتشار: 1396/10/02
منبع : iran-sakht




  نظرات
بنری ثبت نشده است!