خرید کاغذ دیواری ارزان و زیبا

کاغذ دیواری پوششی تزئینی ست که برای زیبا سازی دیوارهای داخلی یک بنا و پوشاندن نقص های موجود دیوار استفاده می شود. انواع کاغذ دیواری می توانند طراحی داخلی ساختمان ها را زیباتر کنند اما نوعی کاغذ دیواری ارزان و زیبا با پوشش وینیل علاوه بر زیبایی و قیمت مناسب قابل شستشو نیز هست و شاید مناسب ترین گزینه برای انتخاب باشد.

خرید کاغذ دیواری ارزان و زیبا

کاغذ دیواری نوعی پوشش تزئینی ست که در جهت زیبا سازی طراحی داخلی منازل، ادارات، بانک ها و... استفاده می شود. قیمت کاغذ دیواری به صورت متری یا رولی تعیین می شود و شما می توانید با تهیه و نصب انواع کاغذ دیواری ارزان و زیبا روی دیوارهای ملک تان، نقص های آن را بپوشانید و چشم اندازی زیبا ایجاد کنید.

اولین گزینه برای خرید کاغذ دیواری ارزان مدل ساده ی آن است. این مدل بسیار نازک و از جنس کاغذ می باشد. نصب این مدل کاغذ دیواری نیاز به نوعی چسب خاص دارد و برای اینکه نتیجه ی کار شما تمیز و بی نقص از آب در بیاید بهتر است از یک نصاب کاغذ دیواری کمک بگیرید.

پکوک بهترین فروشندگان کاغذ دیواری ارزان و با کیفیت را به شما معرفی کرده است تا از تخفیفات ویژه در حراج کاغذ دیواری بهره مند شوید.

انواع کاغذ دیواری و معرفی کاغذ دیواری ارزان با کیفیت خوب

  1. کاغذ دیواری کاغذی: همانطور که گفته شد مدل ساده یا کاغذی ارزان ترین نوع کاغذ دیواری ست که بین یک تا دو سال ماندگاری دارد. نکته ای که در خصوص این کاغذ دیواری ارزان وجود دارد این است که در اثر سایش مبلمان به دیوار یا برخورد هنگام جا به جایی وسایل منزل ممکن است آسیب دیده و پاره شود. اگر صرفا تنوع مد نظر شماست و قصد دارید هر دو سه سال یکبار تغییر دکوراسیون داخلی بدهید این نوع کاغذ دیواری انتخاب مناسبی برای شماست.

 

  1. کاغذ دیواری pvc : این نوع کاغذ دیواری ارزان به دلیل داشتن روکش وینیل، قابل شستشو و با دوام است. دقت داشته باشید همه ی کاغذ دیواری های روکش دار قابل شستشو نیستند و اگر این نکته برای شما حائز اهمیت است باید هنگام خواندن مشخصات موردی که انتخاب کرده اید به آن دقت کنید. علت تمایل بیشتر مصرف کنندگان برای خرید کاغذ دیواری خارجی ترک تنوع طرح کاغذهای وینیل در تولیدات این کشور است.

 

  1. کاغذ دیواری نانو: کاغذ دیواری نانو را نمی توان زیر دسته ی انواع کاغذ دیواری ارزان حساب کرد. اما این مدل با فناوری نانو ساخته شده و بنابراین ضد دوده و کثیفی ست. کاغذ دیواری نانو در برابر پارگی و فرسودگی به دلیل تابش آفتاب مقاوم است.

 

  1. کاغذ دیواری بافت دار: زمینه ی این نوع کاغذ دیواری از جنس pvc یا کاغذ است که با نقش های برجسته ای از جنس مخمل پارچه ای یا پلاستیکی تزئین شده. پوشش دادن دیوارها با این کاغذ دیواری و ست کردن آن با مبلمان منزل می تواند ظاهری لوکس برای خانه ی شما ایجاد کند. اما این مدل کاغذ دیواری همانند کاغذ دیواری ارزان ساده قابل شستشو نیست و تنها مزیتی که دارد داشتن ظاهری زیباست.

 

  1. کاغذ دیواری سه بعدی: این مدل نیز قابل شستشو است و از فاصله ی سه الی چهار متری نقش های آن کاملا برجسته به نظر می رسند.

 

شرکت های زیادی در حوزه ی فروش آلبوم کاغذ دیواری و فروش و نصب کاغذ دیواری ارزان فعالیت می کنند و ما در پکوک تعدادی از آنها را به شما معرفی کردیم. امیدواریم خواندن این مقاله شما را در داشتن انتخابی درست یاری کرده باشد.


ارسال کننده :
تعداد بازدید : 4443 مرتبه
تاریخ انتشار: 1399/01/11
منبع :




  نظرات
بنری ثبت نشده است!