جاذبه های تفریحی برج میلاد

برج میلاد نام برج مخابراتی چندمنظوره است که در شمال غربی تهران ، پایتخت ایران قرار دارد. این برج با ارتفاع ۴۳۵ متر ، بلندترین برج ایران میباشد

جاذبه های تفریحی برج میلاد

در تمام زمان هایی که تهران پایتخت ایران بوده ، در هر دوره ای این شهر نمادهایی داشته که می توان به اولین نماد تهران ، ساختمان چهار طبقه شمس العماره با برج و باروهای بلندی که طرح غربی دارند ، اشاره کرد که از تاسیسش 108 سال می گذرد. این نماد به دستور ناصرالدین شاه ساخته شد. در آن زمان این امکان وجود داشت تا از ایوان این بنا کل تهران را زیر پاهایتان ببینید. بعد ها نماد دیگری مانند برج آزادیساخته شد با ارتفاع بلند تری و در حال حاضر یعنی از سال 87 به بعد برج میلاد که برجی مدرن است با راتفاع 435 متر ساخته شد.

رستوران های برج میلاد

در برج میلاد انواع رستوران ها ، کافه ها با انواع غذاهای مختلف وجود دارد که با توجه به سلیقه ای که دارید ، می توانید انتخاب کنید ، اما رستورانی که در برج میلاد از همه بهتر و پرطرفدارتر و صد البته گران تر است و از جاذبه های گردگری برج میلاد محسوب می شود ، در طبقه آخر این برج واقع شده که این امکان را به شما می دهد تا در حین خوردن غذا از منظره ای که جلوی چشمانتان است لذت ببرید. رستورانی که در برج میلاد از همه ارزان تر است نیز در محیط این برج در کنار پایه های آن واقع شده که ورودی آن 60 هزار تومان می باشد. این رستوران یک مزیت بزرگ دارد که دارای منوی باز بوده و اگر علاقه به کافی شاپ دارید و مایلید نوشیدنی میل کنید ، می توانید به کافه تریا سازه بروید که تنها هزینه آن 5 هزار تومان است ، اما به طور کلی هزینه های منویی که وجود دارد ، گران تر از کافه های بیرون نیست و قیمت ها برابری می کنند. موردی که این کافه را از بقیه کافه ها متمایز می کند ، منظره ای است که برای میهمانانش فراهم آورده ، زیرا تهران در آنجا به زیر پاهایتان است و کل تهران را می توانند ببینند. بعد از این کافه نوبت به فضای خاص دیگری به نام شربتخانه می رسد که محیطی سنتی دارد و ساعت کاری اش از 9 صبح الی 12 شب است که به نوعی یادآور شهر تاریخی ایران ، اصفهان می باشد ، زیرا به طور کلی طرح اولیه این فضا هم از شربتخانه دوره صفوی برداشته شده. همانطور که از نام این فضا پیداست ، انواع شربت های ایرانی و سنتی در آن سرو می شود که قیمت های این نوشیدنی های سرد و گرم از 7 الی 10 هزار تومان است. به طور کلی هزینه ای که باید بپردازید ، با توجه به چیزی که می نوشید و میل می کنید ، از 10 الی 92 هزار تومان می باشد و نمره ای که از بابت هیجان می گیرد ، 70 از 100 می باشد.

فضای لیزریوم

سالن لیزریوم یکی از سالن های مهیج در سرتاسر دنیا می باشد که اولین بار در اروپا مد شد و برای بار اول در ایران و حتی در خاورمیانه در برج میلاد افتتاح گشت. همانطور که از نام این سالن پیداست ، در سالن از لیزر به عنوان یک هنر استفاده می کنند ، اما نکته مهم این است که نباید این سالن را با سالن های ورزشی و یا مکان های دیگر که یک لیزر ساده در فضا می اندازند ، اشتباه بگیرید ، زیرا با آوردن کلمه بخش (یوم) در آخر کلمه به کلی نوع این هنر عوض می شود و به نوعی به هنر تفریحی و خاص که تجربه ای مهیج را برای مشتاقان به ارمغان می آورد ، تبدیل می شود. به همین دلیل ، لیزریوم ، یکی از مهیج ترین جاذبه های تفریحی برج میلاد محسوب می شود. سالن لیزریوم برج میلاد که از ساعت 9 صبح الی 9 شب مشغول به کار است ، برای ورود تنها از شما 5 هزار تومان می گیرد. در هر بار این سالن 50 نفر را می پذیرد و بعد از بسته شدن درها چراغ ها خاموش می شود ، سپس ویدئو آرت به صورت لیزری به همراه صدا و تصویر پخش می شود که بسیار مهیج است و نمره 70 از 100 را از آن خود کرده است. فراموش نکنید که هر برنامه این سالن تنها 15 دقیقه است.

باشگاه پینت بال برج میلاد

از دیگر جاذبه های تفریحی برج میلاد ، باشگاه پینت بال است که مساحت ، چیدمان بالشتک ها و روباز بودن ، این باشگاه را از بقیه باشگاه ها متمایز می کند ، زیرا حتی موانع داخل زمین با توجه به استاندارد های 2012 شیکاگو چیده شده اند و می توان گفت که بسیار به روز است. مشتاقان می توانند در روز های شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 10 شب و در روز های پنج شنبه و جمعه از ساعت 8 صبح الی 12 شب به این باشگاه رفته و باید برای ورود به ازای هر نفر 21 هزار تومان بپردازند که با این 21 هزار تومان 50 گلوله هم دریافت می کنند. اگر مایل بودید که گلوله های بیشتری دریافت کنید ، تنها با پرداخت 7 هزار تومان می توانید 50 گلوله دیگر هم نیز بگیرید. شما باید برای این تفریح مهیج که نمره 90 را از 100 گرفته ، با تعداد 10 نفر و یا حداکثر 18 نفر وارد زمین 1500 متر مربعی شویدباشگاه پینت بال برج میلاداین امکان را دارد تا درخواست کنید و از بازی شما فیلم بگیرند تا بعد ها برایتان به عنوان بازی خاطره انگیزی بماند.

باشگاه راپل برج میلاد

راپل در معنای لغوی به معنای فرود آمدن از ارتفاع معین و یا پرواز در هوا به صورت عرضی با کمک دستگاه های مخصوص است. برج میلاد هم باشگاهی برای این ورزش و تفریح برای مشتاقان فراهم آورده تا باشگاه راپل تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری برج میلاد شود. مقابل این برج ، مهمانسرایی وجود دارد که شما با کمک طناب ها و دستگاه های مخصوص در میان زمین و آسمان معلق می شوید و به سمت میهمان سرا در هوا حرکت می کنید که دارای هیجانی بسیار است و نمره 100 را از 100 گرفته ، زیرا می توان گفت به نوعی هیجان این ورزش 5 برابر بانجی جامپینگ است. این باشگاه بزرگترین و بلند ترین باشگاه راپل در ایران است و از ساعت 9 صبح الی 9 شب مشغول به کار است که تنها از مشتاقان این ورزش 10 هزار تومان برای ورود می گیرند.

پیست دوچرخه سواری

از دیگر جاذبه های گردشگری برج میلاد ، پیست های دوچرخه سواری آن است. در برج ، چهار پیست تعبیه شده که برای پیست سرعت ، آماتور ها و حرفه ای ها طراحی شده اند که 5 کیلومتر طول دارند ، یعنی به نوعی برای هر فرد با توجه به مهارتی که دارد ، پیستی طراحی شده است ، پس اگر آماتور هستید ، ناراحت نباشید؛ فضایی جدا برایتان در نظر گرفته شده و حتی اگر آنقدر حرفه ای هستید که توردوفرانس را دنبال می کنید ، باز هم برایتان پیستی در نظر گرفته شده است. اکثر پیست ها در پارک های جنگلی و یا باشگاه های سرپوشیده قرار گرفته اند ، اما باز هم مزیتی که این پیست ها را از پیست های معمولی جدا می کند ، منظره ای است که در حین ورزش می توانید ببینید ، زیرا به نوعی به کل تهران مشرف هستید. فراموش نکنید که ورودتان به این پیست بسیار ارزان قیمت است و تنها باید 3 هزار تومان هزینه کنید ، البته خوب است بدانید که اگر خودتان دوچرخه داشته باشید ، دیگر نیازی نیست مبلغی بپردازید


ارسال کننده :
تعداد بازدید : 2457 مرتبه
تاریخ انتشار: 1396/09/23
منبع : hamgardi




  نظرات
بنری ثبت نشده است!