گنجنامه همدان،گنجینه تفریحی غرب ایران

آنهایی که در فصل بهار و اوایل تابستان به دنبال یک منطقه ی توریستی عالی می گردند تا در کنار لذت بردن ازآب و هوا و طبیعت روح انگیز بهار از جاذبه های توریستی بی نظیر دیدن کنند ، مسافرت به همدان را توصیه می کنیم. برای سفر به همدان دهکده ی گنجنامه را معرفی می کنیم که هم می توانید از طبیعت و امکانات تفریحی بی نظیر آن لذت ببرید.

گنجنامه همدان،گنجینه تفریحی غرب ایران

گنجنامه همدان ، گنجینه تفریحی غرب ایران

آنهایی که در فصل بهار و اوایل تابستان به  دنبال یک منطقه ی توریستی عالی می گردند تا در کنار لذت بردن ازآب و هوا و طبیعت روح انگیز بهار از جاذبه های توریستی بی نظیر دیدن کنند ، مسافرت به همدان را توصیه می کنیم. برای سفر به همدان دهکده ی گنجنامه را معرفی می کنیم که هم می توانید از طبیعت و امکانات تفریحی بی نظیر آن لذت ببرید.

دهکده تفریحی گنجنامه همدان

گنجنامه یک منطقه توریستی است که از سال 1387 افتتاح شده است. این مجموعه با المانهای گردشگری  زیادی که دارد تبدیل به منطقه ی نمونه کشور شده است. همچنین دهکده گنجنامه  همدان یکی بزرگ ترین مجتمع توریستی غرب کشور است که  امکانات توریستی و تفریحی زیادی را در خود جای داده است.
منطقه گنجنامه همدان دارای جاذبه های تاریخی جذاب و بی نظیری نظیر کتیبه های باستانی و سنگ نبشته های تاریخی (سنگ‌نوشته یا کتیبه به تخته‌سنگ ،  کاشی‌کاری یا سطح دیگری گفته می‌شود که معمولاً واقعه‌ای تاریخی بر روی آن کنده کاری یا نوشته شده باشد. معمولاً کتیبه  به نوشته‌ای اطلاق می‌شود که بر روی سنگ ، در حاشیه سردرِ ساختمان‌ها؛یا گوشه‌های پارچه‌های خاص نظیر پرده ، سفره ، و بیرق؛ یا بر صفحه‌های کتاب نگارش می‌یابد.) است که برای افراد اهل دوران باستان بسیار جذاب است. طبیعت منطقه در هر فصلی زیبا و دوست داشتنی است. آبشار گنج‌نامه با حدود ۱۲ متر ارتفاع در مسیر صعود به ارتفاعات کوه الوند و در کنار کتیبه‌های گنج‌نامه قرار دارد که از مناظر زیبا و نفس گیری برخوردار است.

 

آبشار منطقه دهکده گنجنامه همدان

در این دهکده امکانات تفریحی زیادی مانند تله کابین ، سورتمه چوبی ، بانجی جامپینگ ، سنگ‌نوردی ، بولینگ و بسیاری دیگر به دور از شلوغی شهر دور هم جمع شده اند.
از جذاب ترین امکانات توریستی دهکده گنجنامه ، غار آکواریوم گنجنامه است. این مجموعه در واقع آکواریومی است که به شکل غار ساخته شده است و شما در آن می توانید هم به تماشای آبزیان و ماهی های زیبا و جذاب بپردازید و هم از غاری مصنوعی و ساخت انسان نهایت لذت را ببرید.
 


ارسال کننده :
تعداد بازدید : 2401 مرتبه
تاریخ انتشار: 1396/08/04
منبع :




  نظرات
بنری ثبت نشده است!