ارائه ی خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور

تعمیر و نگهداری آسانسور یکی از خدماتی ست که در جوامع امروزی و با توجه به زیاد شدن سبک زندگی آپارتمان نشینی اهمیت بسیاری دارد. تعداد زیادی از آپارتمان های قدیمی نیز امروزه در دست نوسازی و تجهیز به آسانسور هستند. اهمیت این وسیله تا حدی ست که ساخت و ساز بناهای بلندتر از هفت متر بدون آسانسور مجاز نیست.

ارائه ی خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور

تصور کنید در دنیای امروزی وسیله ای به نام آسانسور وجود نداشت! قطع بر یقین زندگی روزمره ی انسان ها با چالش های زیادی رو به رو می شد. اهمیت تعمیر و نگهداری آسانسور نیز همینجاست. با توجه به سبک جدید زندگی امروزی و افزایش ساخت و ساز بناهای آپارتمانی، آسانسور تبدیل به یک جزء لاینفک ساختمان ها و متعاقبا زندگی مردم شده است. تا جاییکه تجهیز بنا به آسانسور در ساختمان های جدید با ارتفاع بیش از هفت متر تبدیل به یک اجبار و التزام شده. و حتی شاهد هستیم مالکان بسیاری از بناهای قدیمی نیز اقدام به بازسازی و نصب آسانسور برای ساختمان خود می کنند و از خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور بهره مند می شوند. مشخصا داشتن آسانسور یک امتیاز برای هر بنای آپارتمانی محسوب می شود و روی ارزش بنا تاثیر مثبت خواهد داشت.

هر چند وقت یکبار برای تعمیر و نگهداری آسانسور اقدام کنیم؟

با وجود اینکه داشتن آسانسور برای یک ساختمان هزار و یک مزیت دارد، داشتن یک آسانسور قدیمی و سرویس نشده می تواند منجر به بروز دردسرهایی شود. گیر افتادن در آسانسور یکی از معمول ترین این دردسرهاست. مشکلات دیگری از قبیل از کار افتادن آسانسور نیز وجود دارند، اما مسئله اینجاست که باید قبل از اتفاق افتادن این موارد و هر چند ماه یکبار جهت تعمیر و نگهداری آسانسور ساختمان تان اقداماتی کنید.

در شهرهای بزرگ از جمله تهران که مملو از آپارتمان های کوتاه و بلند هستند افراد زیادی در زمینه ی سرویس و نگهداری آسانسور در سراسر تهران و حومه فعالیت دارند. پیدا کردن یک سرویس کار ماهر و منصف برای سرویس و تعمیر آسانسور از نکاتی ست که باید دقت ویژه ای به آن داشت.

از کار افتادن آسانسور علاوه بر اینکه در دراز مدت سبب خستگی مفرط ساکنان یک ساختمان و آسیب های بدنی آنها می شود، می تواند زندگی قشر سالمند جامعه را مختل کند! از اهمیت این وسیله در صنعت، ساختمان سازی، تجارت و... نیز نباید غافل شد. بنابراین تعمیر و نگهداری آسانسور یک نیاز اساسی برای هر آپارتمان محسوب می شود.

بدون آسانسور اقتصاد جامعه نیز ضربه می خورد!

یک شهر مذهبی-تجاری مانند مشهد را در نظر بگیرد. تمام هتل ها و مجتمع های تجاری و تفریحی بلا استثنا مجهز به آسانسور هستند و از خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور بهره مند می شوند. اگر خدمات سرویس و نگهداری آسانسور یک هتل در مشهد با آن حجم ورود و خروج مسافر ارائه نشود، قطعا نارضایتی مشتریان و ضرر مالی هتل دار را به دنبال خواهد داشت. بنابراین سرویس و تعمیر آسانسور در مشهد هم باید متقاضیان زیادی داشته باشد.

از طرفی در بازار ملک شاهد هستیم که خانه های فاقد آپارتمان علیرغم اینکه قیمت کمتری دارند، متقاضیان کمتری دارند! شهرهایی مثل تهران که بافت آپارتمانی قدیمی در جای جای آن به چشم می خورد، نیاز دارند آپارتمان های خود را با دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور در تهران به آسانسور مجهز کنند.

تعمیر فوری و اورژانسی آسانسور  

پکوک جهت رفاه حال هموطنان عزیز تعدادی از بهترین ارائه دهندگان سرویس و تعمیر آسانسور در تهران و کرج و دیگر شهرهای ایران را به شما معرفی می کند. شما می توانید برای تعمیر و نگهداری آسانسور آپارتمان خود یک وقت فوری با هر یک از سرویس کارهای پکوک تنظیم کنید. هدف ما معرفی حرفه ای ترین های مشاغل مختلف از جمله ارائه دهندگان خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور به جامعه، و متقابلا جلب رضایت افراد جامعه است.

به خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور نیاز دارید؟ یک تماس کوتاه با سرویس کارهای پکوک داشته باشید!


ارسال کننده :
تعداد بازدید : 2095 مرتبه
تاریخ انتشار: 1399/01/09
منبع :




  نظرات
بنری ثبت نشده است!