مزایای اسکلت فلزی پیچ و مهره ای یا جوشی

مزایای اسکلت فلزی پیچ و مهره ای یا جوشی مزایای اسکلت فلزی شامل صرفه جویی در هزینه ها ، نصب سریع ، بهداشت و ایمنی و انعطاف پذیری در کار می باشد که برای ساختارهای پیچیده تر و یا طرح های نوآورانه بهترین شیوه اجرای سازه های فلزی می باشد.

مزایای اسکلت فلزی پیچ و مهره ای یا جوشی

مزایای اسکلت فلزی پیچ و مهره ای یا جوشی

مزایای اسکلت فلزی شامل صرفه جویی در هزینه ها ، نصب سریع ، بهداشت و ایمنی و انعطاف پذیری  در کار می باشد که برای ساختارهای پیچیده تر و یا طرح های نوآورانه بهترین شیوه اجرای سازه های فلزی می باشد.

1-صرفه جویی در هزینه کل

برای ساخت سازه استفاده از اسکلت فلزی که نسبت به سایر مصالح ساختمانی ارزان قیمت تر است و همچنین نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری از سایر روش های ساختمان سنتی و بتنی می باشدعلاوه بر این ، 98 درصد از کل اسکلت فلزی را می توان از محل محصولات فلزی بازیافتی و ضایعاتی بدون کاهش خواص فیزیکی تامین کرد.

2-نصب سریع و آسان تر

استفاده از قطعات پیش ساخته و دقت بالای اجزای فولادی زمان فرآیند نصب را بسیار کاهش می دهد و اجازه می دهد تا نظارت بر کار برای مدیریت و تکمیل پروژه دقیق تر و کامل تر گردد.

3-بهداشت و ایمنی

فولاد سازه ای است که در کارخانه تولید می شود و نصب سریع در محل ساخت و ساز توسط پرسنل ماهر باعث ساخت ایمنی فولاد می شودنظرسنجی های صنعتی به طور مداوم نشان می دهد که اسکلت فلزی امن ترین نوع موجود است.

4-انعطاف پذیری

آینده پروژه های ساختمانی که عمدتا شامل گسترش عمودی سازه ها می باشد شرایط بارگیری را بسیار متفاوت می کند بنابراین ویژگی انعطاف پذیری اسکلت فلزی باعث اجرای خواسته های مالک می گردد که دیگر سیستم های قالب سازی نمی توانند انجام دهنداسکلت فلزی  همچنین می تواند حتی زمانی که ساختمان های از قبل بنا شده اضافه شده و آنها را تکمیل نماید.

قاب فولادی نیز یک روش ساختمانی با یک قاب (اسکلت) از ستون های فولادی عمودی و افقی I-beam است که در یک شبکه مستطیلی برای حمایت از کف ، سقف و دیوارهای ساختمان که همه آنها به قاب متصل است ساخته شده استتوسعه این تکنیک باعث ساخت آسمان خراش ها شده استفرآیند اساسی طراحی ساختاری با تهیه یک مفهوم ساختاری آغاز می شود که خودش بر اساس طراحی معماری ساختار استبرای شکل ساده و شایع ساختار ، طراحی مستمر از طراحی معماری امکان پذیر است.

برای ساختارهای پیچیده تر و یا طرح های نوآورانه بهترین شیوه ، طراحی مفهوم ساختاری همراه با طرح معماری است تا بتوان یک راه حل کارآمد و مناسب را توسعه داد. خواص مواد شناخته شده و خواص اعضا دقیق هستند ، به این معنی که تجزیه و تحلیل دقیق استقوانین طراحی روشن و بالغ هستند ، بدون محافظه کاری ناچیز ، که طی دهه های مختلف توسعه یافته است.ثروت از منابع پشتیبانی ، از جمله نرم افزار ، برای تسهیل طراحی کارآمد وجود دارد.

اسکلت اسکلت فلزی اسکلت فلزی پیچ و مهره ای انواع اتصالات جوشي سازه فلزی پیچ و مهره سوله


ارسال کننده :
تعداد بازدید : 5623 مرتبه
تاریخ انتشار: 1397/06/30
منبع :




  نظرات
بنری ثبت نشده است!