دوباره خسروی ریئس اتحادیه املاک شد

پس از اعلام نتایج آرای انتخابات اتحادیه مشاوران املاک ، مصطفی قلی خسروی بیشترین رای را از آن خود کرد تا پس از وقفه‌ای چندساله دوباره ریاست این اتحادیه را در دست بگیرد.

دوباره خسروی ریئس اتحادیه املاک شد

به گزارش بنانیوز انتخابات اتحادیه مشاوران املاک برگزار شد که طی آن به ترتیب مصطفی قلی خسروی ۲۴۰۵ رأی ، حسام عقبایی ۲۰۷۳ رای ، عبدالله فرجی ۱۴۴۹ رای ، علی اصغر مرادزاده ۱۱۲۶ رای ، نسرین آبی‌ور ۱۰۸۸ رای ، احمد آذری ۱۰۲۹ رای ، سعید لطفی ۸۶۲ رای به دست آوردند. محمدصادق کاشانی نیز به عنوان بازرس انتخاب شد.

پس از اعلام نتایج آرا مصطفی قلی خسروی اظهار کرد: طبق قانون نظام صنفی دیگر انتخابات داخلی برگزار نمی‌شود لذا هر کس که بیشترین رای را بیاورد به عنوان رئیس اتحادیه صنف انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه از کلیه عزیزانی که به بنده لطف داشتند و به من رای دادند ، تشکر می‌کنم ، افزود: امیدوارم طی چهار سال آینده بتوانیم اصلاحاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده ، کد رهگیری ، داوری ، همیار مسکن و سایر دغدغه‌های صنف مشاوران املاک انجام دهیم.

وی اضافه کرد: بنده با هیچ یک از هفت نفری که حائز بیشتری رای شده‌اند ، مشکلی ندارم و گفت: امیدوارم با همدلی و همراهی سایر کسانی که رای آورده‌اند ، بتوانیم در جهت رونق و عزت صنف مشاوران املاک گام برداریم


ارسال کننده :
تعداد بازدید : 1118 مرتبه
تاریخ انتشار: 1396/08/24
منبع : ایسنا




  نظرات
بنری ثبت نشده است!