نورمن فاستر

نورمن فاستر در مراسمی در شهر مادرید ، جایزه ی Save The Children 2011 ، که توسط موسسه Save the Children اسپانیا ارائه می شود را برنده شده است.

نورمن فاستر

نورمن فاستر در مراسمی در شهر مادرید ، جایزه ی Save The Children 2011 ،  که توسط موسسه Save the Children اسپانیا ارائه می شود را برنده شده است.  این جوایز برجسته سالانه به افرادی ارائه می شود که کارشان ایجاد یک دنیای بهتر برای کودکان است. نورمن فاستر بخاطر روابط طولانی مدت خود با خیریه و کارهای انسانی خود شناخته شده است. در سال 2008 ، شرکت  Foster + Partners  با مشارکت شرکت Save the Children همراه با ارائه  25 مقاله و شرکت معماری  Buro Happold برای ایجاد نمونه اولیه طراحی مدرسه ای در سیرالئون شروع به کار کرد. این پروژه با هدف کمک به بهبود آموزش در یکی از فقیرترین کشورهای دنیا و ایجاد مجموعه ای از ساختمان های بسیار انعطاف پذیر با کلاس های بزرگتر ، تهویه موثر و نور طبیعی ارائه شده است. این طرح به طور مشترک توسط Foster + Partners ، با ارائه 25 مقاله و شرکت معماری Buro Happold تامین می شود و  هزینه ساخت و ساز توسط خانواده فوستر تامین خواهد شد.

این عمل همچنین برای صرفه جویی در کودکان در طراحی یک درخت کریسمس که در سال 2006 به مبلغ 000 ، 17 پوند به فروش می رسد ، درگیر بود. و با همکاری هنرمند بن جانسون ، (اجرای مجسمه جایزه نوبل برای بازنویسی آینده) ، یک کمپین صلح که توسط موسسه خیریه ایجاد شده است که کودکان را تشویق به استفاده از نقاشی به عنوان ابزاری برای حمایت می کند.

 

 

این افتخاربزرگی است برای دریافت این جایزه از موسسه Save the Children ، که سازمانی است که برای چندین سال با آن همکاری کرده ایم. به عنوان معماران ، نقطه شروع ما همیشه تلاش برای بهبود کیفیت زندگی مردم بوده است. در سیرالئون ما نیاز فوری به ساختمانهای مدرسه را کشیدیم که می توانست مقرون به صرفه و پایدار باشد. این باعث شد ما یک مدرسه خلبانی را توسعه دهیم ، که ما امیدواریم الگوئی برای همه  جوامع در سراسر کشور فراهم کنیم.

 


ارسال کننده :
تعداد بازدید : 7090 مرتبه
تاریخ انتشار: 1396/08/13
منبع : #




  نظرات
بنری ثبت نشده است!