درب ضد سرقت + خرید در ضد سرقت

پکوک با بهترین تولید کنندگان و فروشندگان این درب ها در ارتباط است و راه های تماس با آنها را برای شما عزیزان روی سایت قرار داده. جهت اطلاع یافتن از قیمت درب ضد سرقت درکرج یا شهرهای دیگر کافی ست تماسی با آنها داشته باشید تا شما را از مشاوره ی خود بهره مند کنند.ساخت درب ضد سرقت | درب ضد سرقت + خرید در ضد سرقت

صفحه 1 آگهی های بیشتر....

محصولات و خدمات درب ضد سرقت

صفحه 1 محصولات بیشتر ....

 

 

 

 

 

 

درب ضد سرقت به درب هایی اطلاق می گردد که باز کردن و دزدی از جایی که درب ضد سرقت روی آن نصب شده باشد ، اگر نگوییم ناممکن اما بسیار مشکل و سخت است . درب ضد سرقت به علت سنگینی زیاد و داشتن کلاف داخلی مجهز به سیستم ضد سرقت و قسمت وسط که از فلزات ضخیم و محکم ساخته می شود ، امروزه پرطرفدارترین و پرفروش ترین نوع درب برای ساختمانها، ادارات، سازمان ها، ویلاها و هر نوع ساختمان دیگر در کشور است .

 

ساختار درب ضد سرقت بسیار محکم است . برای تولید چنین دربی از ورق های فلزی محکم ، قفل و یراق آلات ( شامل دستگیره، در کوب و حفاظ پستچی ) و متریال MDF با روکش چوب یا فلز استفاده می گردد . استراکچر دربها از ورق آهنی به ضخامت 2 میلیمتر ساخته شده وپس از آن با رنگ های نوع پودری الکتروستاتیک بوسیله ی کمپرسور مخصوص جلا داده می شوند. سپس در دمای حدود 300 درجه سلسیوس حرارت می بینند . حرارت دادن سبب می گردد رنگ استراکچر درب ضد سرقت، مقاومت بالایی در برابر گرما و سرما، ضربه، آتش، خط و خش و حوادث دیگر پیدا کند .