ساندویچ پنل یا ساندویچ پانل

  ساندویچ پانل، جایگزین خوبی برای مصالح کهنه و قدیمی ست . جنس ساندویچ پانل از آجر و سیمان است که می توان اطمینان بیشتری نسبت به نمونه های قدیمی نسبت به آن داشت ، چرا که مقدار بار بیشتری را تحمل می کند و مستحکم تر است . در این صفحه افرادی که این تولید ساندویچ پانل را انجام می دهند را مشاهده می کند ، شاید کسانی باشند که ساندویچ پانل دست دوم و ساندویچ پانل آماده هم ارائه بدهند.انواع ساندویچ پنل بسته به موقعیت بکارگیری قیمت های متفاوت اما مناسبی دارند. شما می توانید برای دریافت مشاوره خرید و قیمت ساندویچ پانل از هر کجای کشور که هستید با یکی از تولید کنندگان یا فروشندگانی که پکوک به شما معرفی کرد تماس بگیرید. مفتخریم که فضایی را ایجاد کرده ایم تا هموطنان مان بتوانند پس از بدست آوردن اطلاعات کافی از ما و دریافت مشاوره از تولید کنندگان این سازه با آسودگی و اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایند.

صفحه 1 آگهی های بیشتر....

محصولات و خدمات ساندویچ پنل

صفحه 1 محصولات بیشتر ....

 

مزایای ساندویچ  پانل بسیار زیاد است و ما سعی می کنیم تنها به چند مورد از آنها اشاره کنیم: 

 

1.    نصب بسیار آسان

2.    تحویل در اسرع وقت

3.    کاهش هزینه های ساخت و ساز

4.    زیبایی

5.    مصرف انرژی بسیار کمتر نسبت به نمونه های سنتی

6.    انتخاب های زیاد در طرح و رنگ و جنس

 

لایه های ساندویچ پانل، خصوصیات جسمی و مکانیکال متفاوتی نسبت به نمونه های سنتی دارند .در کل ساندویچ پانل به دو نوع دیواری و سقفی تقسیم می شود . 

تولید ساندویچ پانل:

ساندویچ پانل به روش های مختلفی تولید می شود که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

روش پیوسته (کانتینیوز) :

در این روشِ تولید ساندویچ پنل قسمت های متفاوت ساندویچ پنل، از طرفی در داخل دستگاه مخصوص ساخت قرار می گیرند و از سمت مقابل ماده آماده ، در ابعاد خواسته شده از دستگاه خارج می شود . 

در اینجا مقصود از قسمت های متفاوت ، ماده های اولیه برای ساخت ساندویچ پانل می باشد. این مواد محتوی رول ورق آبکاری شده با قلع، فوم پلی اورتان و یا پلی استایرن و همینطور چسب مخصوص است .  این روش از دستگاه های پیوسته پلی اورتان و پیوسته ی پلی استایرن می باشد.

 

 

ساندویچ پانل ، تولید ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل دست دوم ، ساندویچ پانل آماده ، قیمت ساندویچ پنل سقفی و دیواری