پنجره دوجداره ، upvc

درب و پنجره دو جداره نوعی درب و پنجره ی عایق است که محیط درون یک ساختمان را عاری از هرگونه سر و صدا، آلودگی، اشعه های مضر خورشید و... نگه می دارد. به جرات می توان گفت نود درصد بناهایی که امروزه ساخته می شوند مجهز به درب و پنجره دو جداره اند و این یک امتیاز برای هر بنا محسوب می شود.

صفحه 1 آگهی های بیشتر....

محصولات و خدمات پنجره دوجداره ، upvc

صفحه 1 محصولات بیشتر ....

مقالات و اطلاعات درباره پنجره دوجداره ، upvc

بهترین مراکز اجرا و نصب درب و پنجره دو جداره

Upvc یکی از انواع مصالح ساختمانی ست که مزایای بسیاری دارد. این پروفیل به قدری بی ضرر و مقاوم است که در ساخت وسایلی که به بدن انسان وارد می کنند نیز استفاده می شود. یکی از مهمترین کاربردهای upvc ساخت درب و پنجره دو جداره است.

شاید با کشف کاربرد مهم پروفیل درب و پنجره upvc منسوخ شدن انواع قدیمی درب و پنجره چندان دور از ذهن نباشد. چرا که مزایای این نوع پروفیل درب و پنجره بر فعالان حوزه ی ساخت و ساز پوشیده نیست.

از مزایای درب و پنجره دو جداره چه می دانید؟

بدنه ی درب و پنجره دو جداره می تواند از جنس upvc باشد. در اصل درب و پنجره دو جداره از دو لایه ی موازی شیشه تشکیل شده که بین آنها چند میلی متر فاصله وجود دارد. این نوع درب و پنجره سرما یا گرما را انتقال نمی دهد. بنابراین در مصرف انرژی در فصول مختلف سال صرفه جویی می شود. از طرفی درب و پنجره دو جداره یک عایق بسیار عالی در برابر صداست و تا 30 دسیبل انتقال صدا را کاهش می دهد. اگر در مناطق پر تردد مثل حاشیه ی اتوبان ها یا مراکز شهرها زندگی می کنید، درب و پنجره دو جداره می تواند مناسب ترین گزینه برای ساختمان شما باشد. دلیل عایق بودن این نوع درب و پنجره، تزریق نوعی گاز بی اثر به نام آرگون ما بین دو لایه شیشه ی آن می باشد.

 

 از دیگر مزایای درب و پنجره دو جداره استحکام بالای آن است و به سبب اینکه شیشه ی دو جداره به سختی شکسته می شود، امنیت ملک شما افزایش می یابد. اگر بخواهیم به مابقی این مزایا لیست وار اشاره کنیم، مهمترین آنها عبارتند از:

  • مهار اشعه ی uv خورشید
  • عدم فرسایش و تغییر رنگ در شرایط متغیر آب و هوا
  • مقاومت بالا در برابر زلزله
  • عدم اشتعال
  • عدم بخار گرفتگی روی شیشه

قیمت پروفیل درب و پنجره چقدر است؟

اگر قصد دارید ارزش بنای خود را با کار گذاشتن درب و پنجره دو جداره یا upvc بالا ببرید، پکوک با معرفی مجموعه ای از بهترین های صنعت پروفیل درب و پنجره upvc و سازندگان درب و پنجره دو جداره این امکان را به بهترین نحو برای شما فراهم می کند. کافی ست با یک تماس تلفنی قیمت پروفیل درب و پنجره upvc را از تولید کنندگان و وارد کنندگان این پروفیل در پکوک جویا شوید و ماهر ترین های این حرفه را از مجموعه ی ما انتخاب کنید. شیشه ی دو جداره را می توان در ساخت درب و پنجره آلومینیومی نیز به کار برد که بعد از upvc در رده ی دوم کاربردی ترین ها قرار دارد. درب و پنجره ی هر ساختمان، به نوعی ابزار برقراری ارتباط بنا با محیط بیرونی ست و درب و پنجره ی دو جداره یکی از موثر ترین این ابزارهاست. در انتخاب نوع ابزارتان دقت کنید...