چرا ساندویچ پانل ماموت !

 قزوین

     نمایندگی شرکت ماموت 5016

       09123827865

    1402/12/15 الی 1403/01/16

    بازدید:   3,260   مرتبه

به این آگهی رای دهید:
2 رای

  درباره ما
چرا ساندویچ پانل ماموت !
ساندویچ پنل یکی از بهترین و کار آمدترین سازه های نوین و پیش ساخته هستند که در مقابل مصالح سنتی از ضریب انتقال حرارت , مقاومت وپایداری بسیار بیشتری در برابرزلزله و فشارهای ناشی از آن , رطوبت هوا , آتش سوزی و … دارند
ساندویچ پانل یکی از سازه‌های کاربردی است که امکان ساخت مکان‌های کوچک را با هزینه مقرون به صرفه برای شما فراهم می‌کند، در واقع این سازه یک متریال فوق‌العاده برای ساخت و ساز موقت نیز می‌باشد و در ساخت انواع کانکس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این سازه‌ها در مدل‌های متفاوت تولید و با کاربرد مختلف به بازار عرضه می‌شوند و همین امر سبب شده که گزینه‌های خرید برای مشتریان افزایش پیدا کند، اما در این میان سوالات اساسی وجود دارد که
چرا باید ساندویچ پانل دنیای ماموت را خریداری کنیم؟
راز محبوبیت این مجموعه در چیست؟
آیا تولیدات این مجموعه ویژگی‌های خاصی دارد؟
برای نگهداری از سازه‌ها چه اقداماتی را در نظر گرفته است؟
برترین وجه ممیز ساندویچ پانل ماموت
بدون شک همه ما در زمان خرید هر محصول به دنبال خصوصیت و نکات منحصر به فرد هستیم که بیانگر برتری یک کالا نسبت به نمونه‌های مشابه آن باشد.
ساندویچ پانل دنیای ماموت با داشتن مختصه های زیر برتری خود را ثابت نموده است:
خط تولید مجزا
به دلیل وجود تفاوت در نحوه ساخت انواع ساندویچ پانل، مجموعه ماموت از دو خط تولید با عملکرد کاملاً متفاوت استفاده می‌نماید.
خطوط تولید
عملیات ساخت سازه از اهمیت زیادی برخوردار است و این مجموعه برای طراحی و تولید انواع سازه‌های خود از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها که به صورت پیوسته کار می‌کنند و بیشترین میزان طول پرس Double belt و تزریق فوم را دارد، بهرمند می‌باشد.
تولید ورقه‌ها
در این مجموعه بخش جداگانه‌ای به ورقه‌های وارداتی پلاستیسول و آلوزینک با رال‌های متفاوت اختصاص داده شده است.
آزمایشات نهایی
از زمان آغاز عملیات تولید سازه ساندویچ پانل تا لحظه نهایی، کلیه مراحل مورد بررسی و آزمایش قرار می‌گیرند. این اقدام از شناسایی و بررسی مواد اولیه آغاز می‌شود و در نهایت کلیه اقدامات و الزامات برای تولید بهترین ساندویچ پانل تعریف خواهد شد.
مانورساخت سازه ساندویچ پانل در دنیای ماموت
در پاسخ به این سؤال می‌توان به اقدامات این مجموعه برای نگهداری انواع ساندویچ پانل اشاره کرد، در واقع ماموت با انجام اقداماتی سعی در نگهداری کیفیت این تجهیزات دارد که شامل مراحل زیر می‌باشد:
باز کردن کویل
در گام اول برای تغذیه ورقه‌های دو طرف ساندویچ پانل از کیل بازکن استفاده می‌شود و سپس ورقه‌ها به سمت خط تولید ارسال می‌شوند.
Back Coat
در مرحله‌ی بعد برای اینکه فوم به ورقه‌ها بچسبد ابتدا سطح پرایمر از دستگاه کرونا عبور می‌کند.
فرم دهی و شکل‌سازی
در این بخش فرم دهی ورقه‌ها آغاز می‌شود که به صورت شیار و بر آمدگی‌های یکسان است و تأثیرات مثبتی در مقاومت و استحکام ساندویچ پانل دارد. گفتنی است که این مرحله بخش مهم در تولید ساندویچ پانل سقفی است چرا که با ایجاد پروفایل ۵ گام ذوزنقه میزان بارپذیری آن را بالا می‌برند.
تزریق ماده چسبنده
در این بخش برای اینکه میزان چسبندگی فوم و ورقه‌ها افزایش پیدا کند از ماده بهبود دهنده چسبندگی در سطح فرو استفاده می‌شود.
افزایش چسبندگی
با توجه به اهمیت اتصال بین ورقه‌ها و فوم، در این مرحله نیز ابتدا دمای ورقه‌های فلزی را افزایش می‌دهند تا سطح چسبندگی آن افزایش پیدا کنید.
تزریق و پرس
در این بخش فوم مایع پلی یورتان تزریق می‌شود، این عملیات از نوع PUR وPIR با دانسیته ۴۰ کیلوگرم برمتر مکعب است و به صورت کاملاً منظم و یک دست بین ورقه‌ها قرار می‌گیرد. پس از این اقدام نوبت به پرس Double belt می‌رسد که سبب پخت کامل فوم و افزایش میزان استحکام و پایداری آن می‌شود.
کات کردن
پس از اینکه اقدامات مربوط به چسبندگی بین ورقه‌های فلزی و فوم به پایان رسید لازم است که انواع ساندویچ پانل بر اساس کاربرد‌های متفاوت برش‌زده شوند. از مهم‌ترین مواردی که در نحوه برش تأثیر‌گذار است، ضخامت و طول سازه می‌باشد که با استفاده از سیستم برش زنی پیشرفته انجام می‌شود.
کولینگ
پس از اتمام عملیات ساخت و برش لازم ست که قطعات خنک شوند تا مایع‌های چسبنده منجمد و محکم شوند، در واقع عملیات کولینگ به منظور استحکامات داخلی انجام می‌شود.
بسته‌بندی و انبار
در این مرحله عملیات ساخت و خنک‌سازی با موفقیت انجام شده و نوبت به بسته‌بندی با دستگاه نایلون زنی ۳۶۰ درجه می‌رسد، این اقدام به منظور نگهداری از سازه و حمل ساده آن انجام می‌شود. پس از مرحله بسته‌بندی کلیه سازه‌ها روی به واسطه ماشین‌های استاندارد به انبار انتقال داده می‌شوند.
نتیجه‌گیری چرا ساندویچ پانل ماموت
مجموعه‌های زیادی در زمینه ارائه انواع ساندویچ پانل فعالیت می‌کنند که هر یک تولیداتی با کیفیت متفاوت را به بازار عرضه می‌کنند. این تولیدات کاربرد مختلفی دارند و در بخش‌های متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند، در این شرایط مراجعه به یک مجموعه‌ای که حکم از نظر تولیدات و هم کیفیت مواد حرف اول را بزند اقدامی بسیار مهم و حیاتی است. مجموعه دنیای ماموت با ارائه برترین سازه‌ها یک انتخاب‌ ایده‌آل و منحصر به فرد به شمار می‌آید، دنیای ماموت بیش از سه دهه فعالیت مستمر در تولید انواع ساندویچ پانل , حرف اول کیفیت را دراین صنعت میزند و دریچه ای نو را در دنیای صنعت ساختمان گشوده است .
7865 382 0912
2717 3222 028
  تماس با ما
02832222717
09123827865

لطفاً هنگام تماس، ذکر کنید که از طریق پکوک تماس گرفته اید

  نظرات

استان تهران | 379 بازدید

استان تهران | 405 بازدید


آگهی خود را در این گروه ثبت کنید

شما می توانید پس از ثبت آگهی با فوری کردن بروز رسانی آگهی در بالای این فهرست و صفحه اصلی آگهی ها قرار بگیرید