ساندویچ پانل سقفی , پانل سقفی , ساندویچ پنل سقفی

 تهران

     نمایندگی شرکت ماموت 5016

       09123827865

    1402/12/15 الی 1403/01/16

    بازدید:   18,968   مرتبه

به این آگهی رای دهید:
2 رای

  درباره ما
ساندویچ پانل سقفی , پانل سقفی , ساندویچ پنل سقفی

دنیای ماموت ساندويچ پانل سقفی (پانل سقفی) جهت استفاده در سقف مي باشد كه با توجه به گامهاي ذوزنقه اي و شكل اورلپ آن امكان نفوذ آب به داخل را از بين مي برد و جهت طولهاي بلند (بالاتر از 13 متر) قابليت اورلپ شدن روي يكديگر را دارد . اين نوع ساندويچ پانل سقفی به دو صورت دو رو ورق آلوزينگ و يك رو ورق آلوزينگ از بيرون و فويل مسلح آلومينيومي و یا گالوانیزه از داخل با ضخامت 4 الي 15 cm توليد مي شود.

ساندويچ پانل هاي سقفي با طرح شادولاين ذوزنقه توليد ميگردد و اين طرح در ظاهر ورق رويي ساندويچ پانل مشخص ميباشد و براي زيبايي نماي سقف در حالت شيبدار اقدام به توليد ورق با طرح سفال نموده كه با ساخت خرپای چوبی و یا آهنی ميتوان سقفي با نماي زيبا ايجاد كرد .

ساندويچ پانل سقفی ورق رو داراي طرح شادولاين ذوزنقه و ورق زير صاف يا شيار دار ميباشد كه جهت توليد ابتدا ورق ها كه بصورت كويل وارد شركت شده اند توسط دستگاه تمام اتوماتيك ورق صاف كن باز و صاف شده و پس از فرم دهي با دستگاه رول فرمينگ شده و با توجه به طرح از قبل تعيين شده ورق فرم گرفته و مابين دو ورق فوم پلي يورتان ویا فوم پلی استایرن و یا فوم اکس پی اس بصورت يكنواخت و خطي ريخته شده و پس از پخت شكل نهايي ساندويچ پانل سقفی بدست مي آيد . اين نوع ساندويچ پانل جهت استفاده در سقف مي باشد كه با توجه به گامهاي ذوزنقه اي و شكل اورلپ آن امكان نفوذ آب به داخل را از بين مي برد و جهت طولهاي بلند )بالاتر از 13 متر( قابليت اورلپ شدن روي يكديگر را دارد .

نوع ورق پوششی ساندويچ پانل : دو رو ورق آلوزينگ و يا دو رو گالوانيزه ، يك رو آلوزينگ و يك رو گالوانيزه ، يك رو ورق آلوزينگ از بيرون و فويل مسلح آلومينيومي از داخل و يا يك رو گالوانيزه از بيرون و يك رو فويل از داخل با ضخامت 4 الي 10 سانتيمتر با فوم تزريقي پلي يورتان سخت توليد مي شود .
ویژگی پانل سقفی
ساندویچ پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچها و حشرات مضر بوده و به علت نداشتن بو ، عدم ريزش مواد و عدم امکان زندگی حشرات در داخل فوم بهترين نوع پوشش میباشد پانل سقفی با ضريب هدايت حرارتی بسیار پايین از نوع بهترين عايق صنعتی جهت پوشش سقف می باشد . عرض مفید پانل سقفی 01/1 متر كه با در نظر گرفتن اورلپ ، عرض كلي 08/1 متر می باشد . ضمناً شكل ورق اورلپ شده به گونه اي است كه بهترين نوع آب بندی و زيبايی سطح کار در هنگام اورلپ کردن دو پانل سقفی را بر روی يکديگر را ايجاد ميكند.
09123827865 02832222717
لطفا هنگام تماس ، یادآور شوید که از طریق پکوک تماس گرفته اید.
  تماس با ما
جزئیات آدرس
آدرس شرکت : اتوبان قزوین کرج 5 کیلومتر بعد از پل کردان
تلفن تماس : 32222717-028
همراه : 091233827865
ایمیل: Info@sandwichpanel-tanin.com
فعالیت های شرکت:
فعالیت های شرکت گروه فنی مهندسی طنین (ماموت 5016) به صورت میدانی بوده و آدرس ذکر شده جهت ارتباط مشتریان محترم با دفتر شرکت می باشد.


لطفاً هنگام تماس، ذکر کنید که از طریق پکوک تماس گرفته اید

  نظرات

آگهی خود را در این گروه ثبت کنید

شما می توانید پس از ثبت آگهی با فوری کردن بروز رسانی آگهی در بالای این فهرست و صفحه اصلی آگهی ها قرار بگیرید